Mükellef’e 20 milyon dolar değerleme üzerinden yeni yatırım
Amerika, İngiltere ve Türkiye’de ticaret yapmak isteyen mikro ve KOBİ ölçeğindeki
işletmelerin şirket kuruluşundan vergiye kadar olan ihtiyaçlarına online platformu ile
dijital çözümler üreten Mükellef, seri A öncesi gerçekleştirdiği köprü yatırım turunu
tamamladı. İlk yatırımını 2022 yılında alan Mükellef’in yeni yatırım turuna Boğaziçi
Ventures liderliğinde, APY Ventures, 3dots, Sistem Global, ANKA Ventures ile mevcut
yatırımcısı Finberg katıldı. Köprü yatırım turunda 20 milyon dolar değerleme üzerinden
yatırım alan ve kurumsal yatırımcı sayısını dokuza çıkaran Mükellef, aldığı yatırımla ürün
ve teknolojisini geliştirmenin yanı sıra yurt dışı pazarlardaki etkinliğini artırmayı
hedefliyor.
30’dan fazla ülkeden binlerce müşteri
Mükellef’in 5. yılını geride bıraktıklarını ifade eden Mükellef Kurucu Ortağı ve CEO’su
Kenan Açıkelli, “2022 yılının Nisan ayında aldığımız yatırımın hemen ardından yurt dışında
Workhy markasıyla hizmet vermeye başladık. O günden bugüne kadar geçen sürede yurt
içinde ve yurt dışında her iki markamızla büyümemizi sürdürdük. Müşteri sayımızı ve
gelirimizi her yıl 3 kat artırdık. Bugün geldiğimiz noktada 30’dan fazla ülkeden binlerce
müşterimiz ve 140’tan fazla ülkeden 140 bin üyemiz bulunuyor. Geçen yıl gelirimizi 3 kat
artırırken, Workhy markası ile global müşteri sayımızı da 3 katına çıkardık” dedi.
2024’te hedef ciro ve müşteri sayısında 3 kat büyüme
Sıkı para politikalarının etkisiyle dünya genelinde girişimlere yatırımların azaldığı bir
dönemde aldıkları bu yatırımın Mükellef’in başarısının ve attığı güçlü adımların bir
göstergesi niteliğinde olduğuna vurgu yapan Açıkelli, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Ülkemizden çıkardığımız hikayemizi globalleştirmenin heyecanını yaşıyoruz. Onlarca
farklı ülkeden sahip olduğumuz müşterilerimize en iyi deneyimi yaşatmak için ekibimizi
büyüterek, ürün ve teknolojiye yatırımlarımızı sürdüreceğiz. Bu kapsamda şirket
kuruluşundan vergiye kadar olan süreçte sıklıkla kullanılan bir platform olma hedefimiz
doğrultusunda Workhy mobil uygulamamızı da uluslararası müşterilerimizin kullanıma
açarak ülke ve müşteri sayımızı artırmayı hedefliyoruz.”